————————2016-17——————————-

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (projects) 2016-17

  • Τμήματα  Α1 , Α2 : Κοεμτζίδου Κ.

Ερευνητική Εργασία Α1, Α2

  • Τμήματα Α3 , Α4 : Καραπουλιού Αθ.

Ερευνητική Εργασία Α3, Α4

  • Τμήματα Β1, Β2

Ερευνητική Εργασία Β1, Β2

ΚΕΙΜΕΝΟ

  • Τμήματα Β3, Β4

Ερευνητική Εργασία Β3, Β4

 

———————————–2015-16——————–

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (projects) 2015-16

Α1  ΖΕΡΒΟΥ

Α2  ΚΟΕΜΤΖΙΔΟΥ

Α3  ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ

Α4  ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ

Β1  ΚΟΕΜΤΖΙΔΟΥ

Β2  ΜΟΣΧΟΥ

Β3  ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Β4  ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Το μοντέρνο και σύγχρονο στη σκέψη και τις τέχνες του 20ου αιώνα

Επιβλέπουσα: Γεωργία-Αντωνία Μόσχου, Τμήμα Β2

Μπορείτε να κατεβάσετε μια παρουσίαση σε μορφή powerpoint των αποτελεσμάτων της ερευνητικής εργασίας , πατώντας εδώ.

 

 

 

————————————————— 2014-2015 ——————————————————————

«Φυσικοί Πόροι: Χρήσεις, Καταχρήσεις και Κοινωνικές Προεκτάσεις»

library1Στα πλαίσια του μαθήματος Ερευνητική Εργασία με θέμα «Φυσικοί Πόροι: Χρήσεις, Καταχρήσεις και Κοινωνικές Προεκτάσεις»

  • τμήμα της Α΄ τάξης του σχολείου επισκέφτηκε τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Νέας Ιωνίας προκειμένου οι μαθητές να συλλέξουν υλικό για την εκπόνηση των εργασιών τους. Στη Βιβλιοθήκη μας υποδέχτηκε η κ. Μαυράκη και μας παραχωρήθηκε ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος που μας έδωσε τη δυνατότητα να ανατρέξουμε στη σχετική με το θέμα βιβλιογραφία ώστε να κουβεντιάσουμε πως μπορεί να αξιοποιηθεί δημιουργικά στις επιμέρους εργασίες των μαθητών. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τις υπαλλήλους της Βιβλιοθήκης για τη θερμή υποδοχή τους και για τη φιλόξενη ατμόσφαιρα που δημιούργησαν καθιστώντας το περιβάλλον της Βιβλιοθήκης ιδιαίτερα ελκυστικό για τους μαθητές.
  • προσκλήθηκε από το σχολείο και το επισκέφτηκε η κυρία Ελένη Σβορώνου, μέλος της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF, υπεύθυνη για θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με σκοπό την υλοποίηση ενός εργαστηρίου σχετικού με το θέμα και τη συζήτηση με τους μαθητές σχετικών θεμάτων.

«Παγκοσμιοποίηση: πρόκληση ή απειλή »

Στα πλαίσια του μαθήματος ¨ Ερευνητική εργασία ¨ της Β΄ Λυκείου με θέμα «Παγκοσμιοποίηση: πρόκληση ή απειλή » θίχτηκαν μεταξύ άλλων τα θέματα της φτώχειας, της μετανάστευσης και της απουσίας εκπαίδευσης και αποφασίστηκε από τους μαθητές και την καθηγήτρια του συγκεκριμένου τμήματος η πραγματοποίηση επίσκεψης στον Κολωνό στις εγκαταστάσεις της ΄΄Κιβωτού του Κόσμου΄΄, μιας οργάνωσης που στηρίζει τις οικογένειες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της φτώχειας.
Στο ανακαινισμένο κτήριο της ΄΄Κιβωτού του Κόσμου΄΄ μας καλωσόρισε η κυρία Αρτέμη , κοινωνική λειτουργός και εργαζόμενη στην οργάνωση. Μας οδήγησε στο αμφιθέατρο των εγκαταστάσεων όπου μας μίλησε για τον πρωτεργάτη της οργάνωσης, τον πατέρα Αντώνιο, τον λόγο δημιουργίας της και το έργο της. Η κυρία Αρτέμη με προθυμία δέχτηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις των μαθητών και να μας ξεναγήσει στις εγκαταστάσεις της Κιβωτού.
Πόσα παιδιά φιλοξενούνται αυτή την στιγμή στη Κιβωτό;
Την επισκέπτονται 400 παιδιά κάθε μέρα ενώ μόνιμα μένουν 50 παιδιά στους ξενώνες στην Αττική και 100 σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Έχουν αυξηθεί ή μειωθεί τα περιστατικά το τελευταίο διάστημα;
?Εχουν αυξηθεί λόγω τον καλύτερων και καινούριων δομών που έχουν δημιουργηθεί .
Πόσες ώρες εργάζεστε καθημερινά ;
Κανονικό 8ωρο.
Ποια προβλήματα αντιμετωπίζεται;
Η Κιβωτός δεν έχει κάποια σταθερή επιχορήγηση από το κράτος και την Εκκλησία αλλά μόνο από Ιδιωτικές Εταιρίες που ?υποχρεούνται? μέσω της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης να καταβάλουν κάποιο ποσό για τη συντήρηση των έργων. Δηλαδή υπάρχει συνεχής αναζήτηση νέων πόρων και πηγών .
Θα μπορούσατε να μας πείτε μια ευχάριστη και μια δυσάρεστη εμπειρία από την ενασχόληση σας με τον οργανισμό;
Η ευχάριστη είναι να μπορείς να προσφέρεις σε οικογένειες και παιδιά που το έχουν ανάγκη ενώ ταυτόχρονα η δυσάρεστη είναι να θέλεις να προσφέρεις σε οικογένειες που το έχουν ανάγκη άλλα να μην είναι επαρκείς οι πόροι. Ως εργαζόμενος όμως δεν πρέπει να παίρνεις προσωπικά αυτές τις στιγμές.
Από πόσα μέλη αποτελείται η Κιβωτός και ποιες είναι οι αρμοδιότητές τους ;
Υπάρχουν εργαζόμενοι και εθελοντές όμως το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος βασίζεται στους εθελοντές. Οι εθελοντές δεν είναι μόνιμοι οπότε δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε τον αριθμό τους . Ο ρόλος τους είναι παιδαγωγικός , ιατρικός , σε θέματα υγιεινής και στην κουζίνα.
Για ποιο λόγο κάποιος να γίνει εθελοντής στην Κιβωτό;
Πρέπει πρώτα από όλα να το θέλει ο ίδιος και από εκεί και περά ο καθένας έχει ένα διαφορετικό λόγο για να το κάνει και φυσικά να έχει ελεύθερο χρόνο.
?Εχει επηρεάσει η Κιβωτός τον τρόπο σκέψης σας;
Κάθε εμπειρία αλλάζει τον τρόπο σκέψης μας , έτσι και αυτή.
Τι πιστεύεται ότι πρέπει να αλλάξει για να γίνει πιο αποτελεσματική η Κιβωτός;
Να συζητάμε περισσότερο οι εργαζόμενοι μεταξύ μας έτσι ώστε να συνεργαζόμαστε καλύτερα. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή απορροφόμαστε πολύ στην εργασία χωρίς να επικοινωνούμε και να συνεργαζόμαστε
Πριν από πόσα χρόνια δημιουργήθηκε η οργάνωση και γιατί ;
Η οργάνωση δημιουργήθηκε το 1998 από τον πατέρα Αντώνιο, ο λόγος ήταν ότι πολλά παιδιά ήταν στους δρόμους αντί να είναι στα σχολεία με θέματα σίτισης και με οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα.
Τι είδους υπηρεσίες παρέχονται και σε ποίους;
Παρέχει δωρεάν εκπαίδευση, διασκέδαση, φαγητό ακόμα και στέγη σε παιδιά κυρίως μονογονεϊκής οικογένειας ηλικίας 6-17 ετών.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Ερευνητική Εργασία υπό την καθοδήγηση της κα. Σοφίας Ζερβού

 

Οπτικό υλικό από την παρουσίαση των ερευνητικών εργασιών

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.